POMOŻEMY CI USUNĄĆ FILTR NAŁOŻONY PRZEZ GOOGLE

Sprawdzamy i działamy w przypadku kiedy na stronę firmy został nałożony filtr google, który powoduje znaczące spadki w pozycji w wyszukiwarce.

SPRAWDZAMY

Sprawdzamy czy Twoje strona jest prawidłowo pozycjonowania i czy nie została na nią nałożona kara od google w postaci blokującego filtra.

DZIAŁAMY

Dokonujemy analizy oraz przeprowadzamy szereg czynności, które zmierzają do ściągnięcia filtra z państwa strony.

ŚCIĄGAMY

Po wdrożeniu wszystkich wymaganych składowych ściągamy filtr ze strony klienta i podnosimy jego pozycję w wyszukiwarce.

FILTRY

Są to kary nakładane przez google na stronę internetową za spam, nienaturalne linkowanie, zbyt małą treść, ataki hakerów, etc.

WADY

Główną wadą jest spadek pozycji serwisu. Dlatego też warto podjąć odpowiednie działania zmierzające do usunięcia filtru.

JAK PRACUJEMY

Dobieramy odpowiednią strategię działań tak aby w jak najbardziej efektywny sposób poprawić Twoją widoczność w sieci.

Widoczność

Pozycjonujemy, staramy się wybić Twoją stronę jak najwyżej w wyszukiwarce.

Klienci

Staramy się skonkretyzować postawione cele po to by dotrzeć do grupy potencjalnie zainteresowanych klientów.

Zysk

Wzrost pozycji w wyszukiwarce pozwala na zyskanie nowych klientów i pomaga na zwiększenie zainteresowania i sprzedaży produktów/ usług.

Pakiet

W pakiecie taniej – w zależności od tego z ilu usług u nas korzystasz tym większą zniżkę możesz otrzymać

Czas

Oszczędzasz czas. Nie musisz szukać klientów, sami zrobią to za Ciebie dzięki dobrej widoczności w sieci.

KONTAKT

Jesteś zainteresowany naszymi usługami? Zapraszamy do kontaktu.

Prawidłowe pozycjonowanie jest możliwe tylko wtedy, kiedy Twoja strona działa w sposób zgodny z algorytmami Google. Każdy błąd, który popełnisz przy tworzeniu witryny lub udostępnianiu jej, może się skończyć znacznym ograniczeniem jej zasięgu. Najwyższy wymiar kary to ban, czyli całkowita blokada Twojej widoczności w wynikach wyszukiwania.

Audyt linków wewnętrznych i zewnętrznych to świetna metoda na zdiagnozowanie problemów ze stroną, które wyraźnie szkodzą Twoim interesom.

Czytaj więcej

Opowiedz nam o swoim problemie.

 

Twoje zasięgi spadły? Stronę odwiedza coraz mniej osób? Klienci są zaskoczeni, że masz swoją witrynę, gdyż w żaden sposób nie mogą znaleźć jej w sieci? Masz trudność ze sprzedaniem swojego towaru i usług, choć pozornie wszystko działa tak, jak należy?

 

To wszystko może świadczyć o tym, że Google tnie Twój zasięg z precyzją piły mechanicznej. Powiedz nam, co się dzieje i uzyskaj profesjonalną pomoc wybitnych specjalistów SEO.

 

Audyt linków pozwala na precyzyjne określenie przyczyny problemu.

 

Wiemy, jak sprawdzić, czy Twoja strona została zbanowana w Google. Potrafimy określić, jakie filtry zostały na nią nałożone i co na to wpłynęło. Znamy wszystkie nieuczciwe metody stosowane przez Twoją konkurencję i umiemy im przeciwdziałać.

 

Użyjemy wszelkich dostępnych narzędzi, by rozwiązać Twój problem. Analizując uzyskane raporty, opracujemy strategię, która pozwoli Ci odzyskać należną pozycję.

 

Ustalimy, jakie linki zewnętrzne prowadzą do Twojej strony.

 

W pierwszej kolejności stworzymy listę wszystkich linków, które są powiązane z Twoją stroną. Dowiemy się, skąd pochodzą i jak wartościowe są witryny, na których się znalazły. Wskażemy, kto je stworzył i w jakim celu.

 

Następnie dokonamy selekcji wartościowych odnośników, wyraźnie oddzielając je od linków szkodliwych.

 

Tworząc audyt linków określimy wartościowe, naturalne odnośniki, które warto zachować.

 

W 2012 roku Google wprowadziło algorytm o nazwie Pingwin. W branży SEO oznaczało to prawdziwą rewolucję. Niegdyś do uzyskania wysokiej pozycji w wynikach wyszukiwania wystarczało zdobycie dużej ilości linków zewnętrznych. W dobie Pingwina liczy się raczej ich jakość. 

 

Audyt linków pozwoli na zachowanie wyłącznie tych linków zewnętrznych, które są Ci pomocne.

 

Przy audycie linków wskażemy te, które mogą Ci zaszkodzić.

 

Obecność szkodliwych linków może wynikać z błędów, jakie popełniasz przy promocji strony lub z zamierzonych działań Twojej konkurencji. Każdy błędny odnośnik zewnętrzny obniża Twoją pozycję. Również linki zamieszczone na fałszywych profilach społecznościowych nie przysporzą Ci popularności, a wręcz mogą ją zmniejszyć. 

 

Istnieje wiele metod reklamy opartej na link-buildingu, które mogą skutecznie doprowadzić firmę do ruiny. Audyt linków pozwoli wyznaczyć je wszystkie i odciąć się od nich raz na zawsze.

 

Audyt linków wewnętrznych – upewnimy się, że Twoja strona działa prawidłowo.

 

Nasze działania przynoszą zamierzony efekt, ponieważ podchodzimy do nich kompleksowo. Po uporządkowaniu linków zewnętrznych przychodzi czas na dokładną analizę przekierowań na Twojej stronie. Wyświetlane błędy, czy niedziałające reklamy nie spodobają się nie tylko Google, ale także Twoim klientom.

 

Wykryjemy nieprawidłowości w działaniu Twojej strony i usuniemy je. Tym samym przekonamy Google o tym, że jest ona w pełni profesjonalna.

 

Oferujemy usuwanie bana Google – niezależnie od jego przyczyny.

 

Usuwanie filtra Google i zdejmowanie bana wymaga zróżnicowanych działań, dostępu do odpowiednich narzędzi i wiedzy z zakresu funkcjonowania algorytmów Google. Po wszystkich działaniach, jakie przeprowadzimy, Twoja strona zacznie być traktowana priorytetowo. Pozwoli Ci to na większą sprzedaż i zawrócenie z drogi, która pogrążała szanse na sukces Twojej firmy. Dzięki pomocy zespołu specjalistów czas, który upłynie od rozpoczęcia naszej współpracy do wyraźnego zwiększenia zasięgu, będzie stosunkowo krótki. 

 

Dołożymy też wszelkich starań, by zabezpieczyć Cię przed podobnymi problemami w przyszłości. W każdej chwili możesz liczyć na nasze wsparcie i drobiazgowe raporty dotyczące funkcjonowania poprawionej strony.

image
https://www.whitemoon.pl/wp-content/themes/hazel/
https://www.whitemoon.pl/
#d8d8d8
style1
paged
Loading posts...
/home/drygu/domains/whitemoon.pl/public_html/
#
on
none
loading
#
Sort Gallery
on
yes
yes
off
on
off